There was an error in this gadget

Thursday, 21 June 2012

Beca@watercolor painting...







Sebut je Beca, memang terus teringat Melaka sebab beca sana berhias bagai...tapi kat Terengganu pun ada beca...penah naik beca masa kecik-kecik dulu kat Kuala Terengganu, masa tu jarak perjalanan dalam 3km je, tapi tambangnya memang mahal sikit, kalau tak silap RM6, sama harga kalau naik teksi dari Kuala Berang ke Kuala Terengganu tu...

Masa kecik dulu pegi la ke Bandar dengan ayah dan abang@adik (tak berapa ingat yang mana satu...), perjalanan jauh sikit dari Astaka ke Stesen Bas MPKT lama, bila ayah tengok kami macam penat berjalan dia bagi kami naik beca, tap ayah berjalan je sebab beca tak muat,hehe...

Best jugak kalau ingatkan balik...sebab tu la saya lukis beca ni, nostalgia lampau la katakan...

No comments:

Post a Comment