There was an error in this gadget

Thursday, 2 October 2014

Cerita lucu...

Dapat call 30 September dari bahagian teknikal Majlis Perasmian PSA2014 minta datang ke Anjung Seni DECTAR untuk hantar banner dan bunting. Dalam hati cakap hantar jela orang mintak kan...sampi di Anjung Seni tengok ruang perasmian dah settle...tengok masing-masing muka risau. Rupanya dorang ingat majlis perasmian 1 Oktober, hehehe. Pape pun staf Pusat Kebudayaan Universiti memang sempoi & terbaik. Mungkin pengalaman kerja sebelum ni membuatkan mereka sentiasa ambil berat semua perkara. Kumpulan yang paling saya respek dalam membuat persediaan majlis yang saya pernah jumpa.

So tengoklah hasil di bawah...


Tinggal pasang bunting dan tindakan kontraktor luar je...








Sori gambar kecik sikit sebab tak sempat nak zoom...

No comments:

Post a Comment