There was an error in this gadget

Wednesday, 6 May 2015

Jangan marah anak conteng sketchbook kita, tengok ni....

 Master Izz Zaheen punya...
Tajuk: Mana mungkin...
Medium: Charcoal halus (pensel la tuh) + schmincke w/color
Saiz: A5

Minggu lepas ke Cameron Highland dan sambil buat satu sketching tetiba Hero saya datang nak melukis jugak. Bagi la pensel tuk dia conteng2, tapi terlupa pulak nak bawak kertas tuk dia...takpelah demi kasih sayang pada Hero sorang ni, kami share lah sketchbook kesayangan saya nih, dia conteng belah kiri, saya sketch belah kanan, kira regu la ni hehehehe...

Bila tengok Hero saya conteng ala2 lepas geram, tengok memang takde harapan nak counter balik ni. Dah balik Bangi terfikir plak nak repair sikit dengan tambah color atas contengan Hero yang superhebat ni...maka terjadilah hasil seperti diatas....

So ibubapa diluar sana bagilah peluang pada anak untuk dia tunjukkan sesuatu yang dia mampu lakukan, tak semestinya terus jadi hebat.

No comments:

Post a Comment