There was an error in this gadget

Thursday, 9 July 2015

Watercolor: Saya anak Felda...

Cerita lama rasanya boleh lagi share dengan kawan2...nak karang panjang2 memang tak sempat...


Tajuk: Saya anak Felda
Medium: Cat air (watercolor)
Saiz: 56cm x 76cm
Available

85% WIP

Hujung minggu yang agak lapang, bosan nak siapkan di studio packing barang terus ke Taman Tasik Cempaka (10minit je pun dari rumah), lagi pun bulan puasa sini agak sunyi la...

Sebenarnya melukis ni takde istilah bosan bagi saya. Sebelum ni saya dah cuba banyak perkara untuk mengisi masa lapang tapi hampir semuanya tak menjadi, daripada berpuluh cubaan tu melukis cat air sahaja melekat, hehehe...mmm mungkin sebab dapat pulangan yang memberangsangkan kot...




No comments:

Post a Comment